CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 25 aprilie 2009

curatenie de primavara...





Nu mai miroase a fum de tigara in bucataria care acum isi scoate peretii albi in afara...curatenie de primavara ar trebui facuta si aici...inlauntrul meu...unde totul e de-a valma ca si centrul capitalei,plin de buldozere si utilaje grele,muscand care mai de care din buricul targului...
Cat de multe maruntisuri s-au strans si cat de multe trebuie aruncate....de unde atatea?...
-Mai uita-te o data inlauntrul ala...nu ai nimic de aruncat?
-As vrea...dar...sunt mult prea adanci,nu e o simpla camara...
-Totusi...de acolo nu arunci nimic?
-Acum?...Si daca maine imi va fi dor de mine?...de plinul ce-mi macina maruntaiele...pt ca...inima,de unde?...Am multe perechi de cizme,pantofi care mai de care mai colorati si mai inalti...daca aveam o singura pereche de incaltari poate acum stiam ca ea ma tradat,imprastiindu-mi muschiul cardiac prin locurile prin care am iubit...poate ca as fi avut pe cine lua la intrebari...asa...care dintre ele mi-au scurs,pe unde,sangele?
...afurisita camara...ma dor peretii acum goi,isi pravaleste fruntea in crestetul meu cu atata putere,incat parca ar vrea sa ma arunce cu tot cu trup in curatenia de primavara!
afurisita camara...



-Care dintre ele?...

0 comentarii: