CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 25 aprilie 2009

........




Sunt creaţă, la minte, dar mă dau dreaptă.

Mi-aş dori un DSLR şi călătorii gratuite pentru orice ţară (Londra ar fi prima pe listă).

Nu-mi place broccoliul. The broccoli must die ! .

Orice aşteptare e provizorie, chiar dacă durează toată viaţa.

Nu uit persoanele care m-au ajutat, dar uit lucruri.

Nu pot să stau liniştită atunci când ştiu că am deranjat pe cineva cu ceva.

Pot să fiu mai puţin dezordonată.

Urăsc ipocrizia, batjocura, oamenii nehotărâţi şi să desfac firul în patru atunci când sunt nevoită să ghicesc ce se întâmplă.

Îmi plac cărţile şi ceaiul.

Joc teatru, rareori, dar sunt demascată repede :( .

Puţini mă cunosc cu adevărat.

Pregătesc un pui cu cartofi copţi la cuptor.

Îmi place spontaneitatea.

Nu suport să mint sau să ocolesc adevărul (indiferent de cât de dureros ar fi) .

Apreciez oamenii care îmi vor binele, oameni pe care pot conta şi care răman alături de mine indiferent de situaţie.

Aş vrea să vă văd mai des.

Mă tem de prea multe lucruri.

Îmi pare rău când fac ceva cu intenţie bună şi se înţelege pe dos.

Aud radio Guerilla.

Văd cam în ceaţă.

Nu îmi place de mine când spun tot ce gândesc.

Păstrez mesaje, bilete de concert, de tren, etc

Nu sunt mulţumită de mine, dar e motivant.

Sunt confuză, mai tot timpul, dar nu mă deranjează.

Ar trebui sa renunţ la ciocolată şi cafea şi să-mi cumpăr o bicicletă.

Am nevoie de o gură de aer curat şi de ei sau de el sau de voi.

0 comentarii: