CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 22 mai 2009

sensuri...




Alung niste ganduri care incearca sa ajunga la portile existentei mele psihologico-sentimentale-care este,de altfel,regentul conditiei fiziologice de natura eterica si un agent al constiintei in planul fizic...si imi creez un spatiu labirint de protectie,in timp ce- concomitent- ma concentrez,cu succes- sa scriu aceste randuri.Intunericul cuprinde secvential un grup de particule care se re/organizeaza dupa modelul oferit de constelatiile de deasupra si imi genereaza o dorinta de cunoastere a sensului ce imi ghideaza firele conducatoare si aducatoare de inspiratie ale acestui moment panoramic care se desfasoara,in forma de spirala,intr-un punct- atemporal- care poate fii contemplat,atins sau simtit.Sunt sensuri...multe sensuri.Amorteala care consolideaza starea imaginativase reorienteaza,ca o floare....declanseaza o bucurie...
Mda...bine..gata..ajunge..am vorbit destul din carti...suficient..cert este ca mam obisnuit sa scriu ceva...si acum nu mai am timp si simt ca obosesc..si nu mai pot fara cafeaua mea din zori de zii pe care o sorb cu placere...Se aduna tot mai multe si imi vine sa tip vine bacuuuu si admitereaaa..si nu vreau sa fiu ironica da pe bune ca de abia astept sa scap..sa termin si sa plec frate..sa plec la mare..sa stai ca vitelu sub soare,sa te prajesti la 40 de grade si sa simti cum fiecare partcica din tine e perpelita bina..sa te racoresti in mare...sa aluneci pe o coaja de banana si sa te trezesti pe un curcubeu,strivind un nor...ceva mai inteligent nu imi iese..sunt inca cu cafiaua in nas...nu degeaba mi se spune cofeina pe numele mic...:D

0 comentarii: