CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 27 aprilie 2010

Am invatat....

am citit candva asta...si cine as scris...a avut dreptate dupa parerea mea....



Am invatat ca e mai important sa tii minte un sentiment decat sa-l uiti...
Am invatat ca daca te certi cu cineva,nu inseamna ca nu iti e prieten...
Am invatat ca e foarte usor sa pleci si sa inchizi usa dupa tine,dar e mai corect sa ramai...
Am invatat ca orice suflet care iti e aproape intr-o despartire te iubeste mai mult decat acel suflet care te-a lasat...
Am invatat ca pentru a evada nu-ti trebuie tancuri,ci niste aripi.
Am invatat ca nimeni nu ia deciziile,ele se iau singure.
Am invatat ca,fara sa vrei,poti calca pe multe inimi...
Am invatat cat de neadevarata e zicala:"toate la timpul lor"
Am invatat ca aparentele intotdeuna mint..


Am invatat ca oameni nu invata niciodata din greseli
Am invatat ca unii oameni prefera sa te uite decat sa te iubeasca.
Am invatat ca numai un prieten adevarat isi cere scuze cand defapt tu i-ai gresit..
Am invatat ca cel mai important lucru e vazut doar de cei orbi.
Am invatat ca visele sunt defapt carti de povesti in care se explica sentimentele.
Am invatat ca ochii negrii plang cel mai mult
Am invatat ca viata e lunga.
Am invatat ca puritatea unui om se arata numai cand e inconjurat de impuritati.
Am invatat ca orice clipa isi are invatatura

Am invatat ca cei duri sunt cei mai slabi.
Am invatat ca daca vrei sa pleci,trebuie sa stii unde vrei sa ajungi
Am invatat ca nu e un pacat sa visezi
Am invatat ca multe lacrimi se prapadesc cand esti fericit
Am invatat ca daca iti faci un prieten iti asumi riscul de-a plange dupa el

Am invatat cum sa mint.
Am invatat ca intotdeuna un prieten adevarat te crede,chiar daca stie ca minti
Am invatat ca prostia e exprimata prin numarul de lacrimi varsate la fericire.


Am invatat ca nu exista oameni slabi de inger,ci oameni fara inger.

Am invatat ca daca vei parasi pe cineva,te vei intoarce candva..
Am invatat ca intotdeuna victima si criminalul sunt prieteni
Am invatat ca orice vis frumos se termina odata si-odata.

0 comentarii: